تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد
سرخط خبرها

بازیکنان پرسپولیس علیه درویش متحد شدند

  • کد خبر: ۱۷۹۶۹۷
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
بازیکنان پرسپولیس علیه درویش متحد شدند
بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک نسبت به سیاست‌های مالی مدیران این باشگاه مصاحبه‌های تندی انجام داده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اعتراض‌های بازیکنان پرسپولیس نسبت به شرایط مالی این باشگاه به نقطه اوج رسیده است و بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم یکی بعد از دیگری نسبت به وضعیت مالی و سیاست‌هایی که از سوی مدیران اعمال شده اعتراض کرده‌اند. در ذیل اظهارات برخی بازیکنان منتشر می‌شود تا آنچه زیر پوست باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، بیشتر عیان شود.  

                                                       ***
وحید امیری در اظهاراتی نسبت به شرایط مالی باشگاه پرسپولیس گفت: همه از بیرون فکر می‌کنند در باشگاه پرسپولیس همه شرایط خوب است، اما باید دست تک تک کادرفنی، بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات را ببوسم، زیرا با وجود تمام مشکلات با تمام وجود پای کار آمدند. می‌دانند هواداری است که در ورزشگاه یا خانه‌اش نشسته که دوست داریم خوشحال باشند. البته دوست داریم این گلایه‌ها را نیز بشنوند.   بازیکنان پرسپولیس از ۲ سال قبل و سال گذشته طلب دارند و برای امسال هم هیچ بازیکنی کوچک‌ترین دریافتی نداشته است.  


امیری در پاسخ به این موضوع که رضا درویش اعلام کرده بازیکنان پرسپولیس صد در صد پول خود را گرفته‌اند، عنوان کرد: خیر. آپشن قرارداد بازیکنان هنوز به قوت خودش باقی است. از زحمات درویش تشکر می‌کنیم، اما پرسپولیس دیگر باید سال گذشته چه کار می‌کرد. این تیم نماینده ایران در آسیا است و انتظار داریم همه شرایط فراهم شود. باید بتواند آبروداری کند، اما تک تک ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم تا بازیکنان از لحاظ ذهنی تقویت شوند. باز هم می‌گویم هوادارانی که صاحب اصلی تیم و پشت تیم هستند، دوست دارند پرسپولیس برنده باشد. با وجود تمام مشکلات فقط همدیگر را از لحاظ روحی شارژ می‌کنیم. هرکسی به نوبه خودش مشکلاتی که دارد در حد و حدود خودش است.  

                                                         ***

مرتضی پورعلی گنجی نیز درباره این مشکلات حرف‌هایی دارد: همه بچه‌ها افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی در این مورد صحبت کردند. فکر می‌کنم اولین کشوری هستیم که می‌خواهد در این مورد صحبت کند. همه تیم‌های ایرانی این مشکلات را دارند. پرسپولیس و استقلال نیز دو تیمی هستند که همیشه در مورد این مسئله خیلی سختی می‌کشند و در مورد پول حرف می‌زنند. چیز‌های مهم‌تری در فوتبال است که باید در موردش صحبت کند. مثل زیرساخت‌های‌مان.  

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس تأکید کرد:‌اگر کشور‌های همسایه را ببینید متوجه داستان می‌شوید قشنگ نیست ذهن، آرامش، فکر و خانواده بازیکن درگیر این باشد که آیا ماهیان پول به حساب آن بازی می‌آید یا خیر.   فوتبال بازی کردن یک حرفه است و کار حرفه‌ای در هر شغلی زحمت زیادی می‌خواهد همه بازیکنان باید از این لحاظ در آرامش کامل باشند. بزرگتر‌ها در مورد همه مسائل کامل صحبت کردند،   اما امیدوارم با این حیایی که بازیکنان پرسپولیس دارند و احترامی که برای شاد کردن خودشان قائل هستند به شخصیت‌شان توهین نشود، زیرا همه بازیکنان با غیرت هستند.

                                                     ***

اظهارات مهدی ترابی نیز کوتاه، اما تامل برانگیز است: حتی در صورتیکه باشگاه کم کاری کند ما بازیکنان کارمان را انجام می‌دهیم همانطور که بعد از عید امسال تمامی بازی هایمان را برده ایم، ولی امیدمان این است که باشگاه  از ما حمایت کند. در فصل جدید سختی زیادی کشیدیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و باشگاه هم کاری که بازیکنان می‌خواهند را برایمان انجام بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->